dag.

idag blir det teater på alnö. med mamma. martin ska få äran att passa edwin. vi tar bilen och åker. hon kommer vid fem.. men tills dess, vad ska man göra?? funderar på att ta med mig edwin och gå ut och sätta oss. skulle haft ett parasol eller ett sånt där tält. så lilleman får skugga. på vår framsida är det typ bara sol överallt..

men mamman vill inte sitta inne och glo hela dagen. så får det bli. ut i solen. får göra det bästa av situationen, helt enkelt..

idag är det för övrigt ingen bra dag. hoppas det blir bättre. mitt humör växlar ganska extremt.. har ingen aning om vad det beror på. var en sak som jag såg/läste sen blev det så här. måste få ut skiten men vem ska få spela offer? lär bli min käre sambo som vanligt. vilket inte är så kul varje gång. han blir i sin tur "sur" på mig, vilket bara blir värre, egentligen...

nu ska jag göra mig klar så vi får gå ut nån gång.. och vad hände med texten?? den blev stooor, i alla fall för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0