främmande.

måste säga oxå. att edwin lyckades sätta sig upp i vagnen nu innan han somnade. vet inte hur. men två gånger. och den tredje gången kom han inte upp. sen somnade han.. jag tror det bara är en tillfällighet att han lyckades, eftersom det är kanter på vagnen bland annat... men han satt snett..

snart får vi främmande. sedan ska vi åka och handla. så jag klarar mig i helgen som kommer. och så ska vi handla grejor till martin som ska iväg, dock bara tandkräm. och så skulle han kanske ha med sig nån cider i bilen, men jag säger att han ska ha dricka istället, typ cola. sitta och dricka i bilen, skulle inte jag tycka vara kul i alla fall. inte så roligt för den som kör heller, om den nu skulle vara sugen. och nu syftar jag på alkohol..

nu kom främmandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0