glasbit.

jag tror jag lyckats fått en glasbit i foten, igen. redan tagit ut en idag. eller martin fick ta ut den efter jag vissat vart den var.. och den glasbiten hamnade mellan tårna. ajj.. nu tror jag fått en på trampdynan.. jag förstår inte, lyckast alltid kliva i glasbitar..

edwin lyckades riva ner mitt hurikanglasljus imorse som gick i tusenbitar. alltså glaset. så nu vet jag inte vad jag ska göra med vaxet som är kvar. måste hitta nått att lägga det i så jag kan fortsätta elda.

tror jag nu ska hoppa ner i sängen. orkar inte se klart filmen som jag drog igång. förrut.. finns ju inga tv-kanaler. ser på bee movie.. men nu blir det sängen..

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0