i fotändan.

edwin är så söt när han vaknar. det har hänt två gånger nu. jag vaknar av att han ligger och pratar och är allmänt glad. men han har totalt vänt sig i sängen. han ligger i fotändan på sängen. och så ligger han på magen. så när jag sätter mig upp eller kollar på han. så ligger han och kollar mot sängen och verkligen strålar, att nu är de vakna. min lilla goprins.

det enda med att han gör så här. är att man får städa sängen hela tiden. nu hade han lekt med sina nallar i fotänden på sängen som nu då ligger vid huvudkudden :P och så har sparkskyddet åkt upp vid huvudkudden så det ramlar ut saker. men det tar vi tills vi ska sova för natten. ingen panik än. pappan ligger fortfarande och sover därinne. så vi får ta det senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0