pencelin.

var på stan idag på nationalfirandet. tog bussen som var i stan tjugo i, eller nått sånt.. edwin lyckades förstöra två stycken sverigeflaggor. de var väldigt goda att suga på tycker han. vilket inte var uppskattat av hans mamma. men innan olyckan skulle ske så blev han av med flaggan..

somna gjorde han oxå. medan vi väntade på att kusin lea skulle ansiktsmålas. hon blev en katt :) en väldigt söt liten katt.. men en av tjejerna var inge nog, blev jätte snett och fult på vissa av barna. tur att lea hamnade hos den andra tjejen :P

och hur ofta händer det att man står på låset på apoteket.?. gjorde det idag i alla fall. det hann in två stycken innan mig. de tog så klart de två första nummrena för recept. så jag fick trean. men det gick fort ändå. jag hann ta en burk ibumetin och så blev det min tur. 103 kr kostade pencelinet. och så fick jag lite allmän infomartin om pencelin. var så längesen jag åt det. så om jag fick problem skulle jag komma in så skulle de hjälpa mig..

sedan åt vi lunch på mcdonalds. eller lea åt. vi andra fikade. tog en paj med dricka. de andra paj med kaffe.. sen så gick vi runt och kollade. lea red på drakar. edwin fick testa sitta på en oxå :) kollade även på tåget med allt folk oxå. det tog aldrig slut.. knäppte kort på lea brevid polisbilen. hon är så impad på dem. hon kollade mer på polisen som stod framför folkmängden än på folktåget. sötisen..

nu väntar vi på att pappsen ska komma hem. han är i njurunda och fixar bromsslangarna på bilen. så vi kan ombesikta bilen i veckan. vi kanske ska grilla. om det inte tar för lång tid för de där ute.. tänkte ringa han nu och kolla läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0