talang.

måste nämna talang oxå.. alltså barn ska inte få tävla. tycker att det borde vara nått som heter talang junior eller nått sånt istället där barn får tävla.. nog med att barna är duktiga men näää. inte jämföras med vuxna..

och sång ska inte heller får vara med. finns redan program för det såsom idol. nog med att många som tävlar i talang iår som sjunger, vilket är typ alla bidrag, som inte skulle platsa i idol. för där går det lite via utseende oxå.. men ändå. starta ett till program för sång som lite normalt/mulligt folk till utseende kan söka..

så det finns två bidrag iår att rösta på. och cirkusören, den dära tjejen som gör massa trix på lina och så vidare. det är inte min stil. tycker det är tråkigt i sammanhang som talang. i en cirkus är det okej, fast då inte för långa nummer...

så då blev det bara ett bidrag kvar. vilket oxå är mina favvisar. nämligen cirkuz hanz. blev bara tvungen på att rösta på de. nog med tror jag inte att de vinner men det känns bättre för mig att protesera med att rösta på dig.. visst ni att de kom från sundsvall? det är anna norberg och dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0