Tokig.

blir tokig.

fått tillbaka min hosta, med stormsteg. och halsont har jag på morgonen. vilket började redan när jag åt pencelin. vilket jag tycker borde vara omöjligt.. och näsen rinner den oxå, lite lätt. sånt där vattnigt som är standard på mig.. blir tok less på detta nu.

på sommaren ska man inte vara sjuk och inte bli sjuk heller. för om man blir sjuk så blir man aldrig frisk. tar mycket längre tid. och det beror på värmen. inte för att vi har nån värme än direkt. men det börja bli. varit fint två dagar i rad nu. i allla fall mer sol än moln överlag på dagen. dock så kom det nån regndroppe på mig när vi gick imorse men sedan blev det finväder..

åhh, diggar filmen som går på sexan nu. familj på väg, heter den. typ samma stil som päron till farsa filmerna. allt händer på deras husbilssemester. har sett den förrut. och det lutar åt det håll att jag och martin hyrt den. det som är lite konstigt, vi brukar inte hyra komedier.. men men, sett den har jag gjort i alla fall.

måste tillägga att nu har jag äntligen höjt ljudet på mobilen. det var där skon klämde. inte konstigt att jag inte har hört den. idag har jag till och med hållt i telefonen medan den ringt, två gånger till och med, och ändå inte regerat på att det ringt. så jag testade och höja ljudet efter andra gången. och konstigt nog stod den på typ min. så måste kommit åt ljudet nån gång när man fifflat med den..

och edwin då. har ålar sig fram nu. eller vad man ska säga. ta sig framåt gör han i alla fall.. just nu har han tagit sig fram under kattpellaren och ligger och grejsar. fast det stod hinder ivägen. det stoppade inte han. igenom stolen tog han sig. så kommer få flytta möblerna när jag ska ta upp han. man ser han knappt.. han tycker det är rätt kul. legat där i 30-40 min nu. så interssant verkar det vara där bakom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0