trött.

är trött. fast det är nog lite självförvållat oxå.. fastnade i bröllopet. det slutade ett, stängde av tv´n. och sov i ca en timme. då vaknar edwin och gallskriker. tog upp han och kände det luktade bajs. tog bort det, och hans rumpa var alldeles röd :(

lade han i min säng. men han skrek. fick göra lite välling. sedan somnade han efter lite bökande i sängen. han ska sova på väldigt konstiga sätt. så när han hade somnat fick jag flytta han lite granna så jag oxå fick plats i sängen :P han lade sig nämligen på bredden som han alltid gör i sin säng. så jag fick vrida tillbaka han :P

sedan vaknade jag halv tio av att det var nån som drog mig i håret och var allmänt lycklig. mammas gopropp. så det var bara att kliva upp. trött som få. men idag kommer martin hem igen så då ska jag passa på att vila när han kommer hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0