buss.

jag orkade inte tömma kameran igår. gör inte det nu heller. om jag ska nå kort får jag radera. har överfört en gång så typ hälften finns redan på min hårddisk. inte för att jag ska nå kort. vi får väl se hur det blir..

har precis ätit frukost. tre hårdbröd mackor och oboy. fanns direkt inget annt. vi måste verkligen handla idag. få se om det blir ica maxi eller här nere på ica.. för nu ska jag och edwin snart iväg. ska klä på mig och plocka fram kläder till han. packa skötväskan, med vällingflaskan. så är vi redo att fara. ska väl gå till bussen vid kavrt över tio. så kanske dax att göra sig klar. få se om martin hämtar oss, eller om vi tar bussen hem. martin ska ändå köpa present till hans mormor. så få se om man hämtar oss innan eller efter. det får vi se helt enkelt...

nu ska jag göra oss klara här hemma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0