God Natt.

sån där rolig radio från inlägget innan måste jag köpa till edwin. han tyckte den var rolig :)

nu tror jag att jag ska hoppa ner i sängen. kan inte sitta här och glo nå mer..

imorgon tänkte vi att vi skulle på fiskemässan. man jag kollade upp inträde. 130 kr per person. jaa, edwin går in gratis. martin sa att vi fick se imorgon. så jag hoppas han får mycket dricks inatt så det blir nå fiskemässa ;)

måste nämna att edwin börjat bli lite grining av sig.. inte så jag klaga men jag tror nästan det är nån tand på g. när man gnuggar med en "bitleksak" så blir han nöjd. min lilla pojke. men han har inga andra tendenser på att nån tand på g. så han kanske allmänt är mammig.. jaa, vi får väl se hur det blir.. det händer speciellt när han sover middag då kan han vakna och stor grina. hoppas det går över snart.

måste tillägga att yrrol är en inte så bra film. inte min typ av humor i alla fall. tycker den är dålig. förstår inte varför jag har kanalen fortfarande på och inte bytt än. en anledning kan vara att jag gillar rösten på en av skådespelarna. som för övrigt låter som en fysikprofessor på universitetet. inte för att ämnena blir lättare direkt. snarare svårare när man försökte lokalisera vem han lät som.. rösten finns även i MASSA barnprogram. så det var inte lätt att ha den läraren, kan jag påstå. och så var han inte så pedagogisk heller, men det är helt annan sak..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0