hahaha.

hahhahahhahhahha..

edwin gjorde precis en kastspya över martin. hahahhahahha

jag brukar väcka martin med att sätta edwin brevid han. vilket jag gjorde denna dag oxå. men den här gången kände jag att mina tänder ville bli borstad. så jag såg till att han var vaken och sa. passa han så han inte tippar. för martin låg nämligen på min sida av sängen och så ut med kanten. så martin lade sin arm runt han..

jag börja borsta tänderna och bytte handduk på skötbordet. som återigen blev ner bajsad. förstår inte hur edwin bajsar nu förtiden. och den här gången var det verkligen flyttande, typ.. satt mig vid datorn och fortsatte och borsta mina tänder. jag gör alltid massa saker medan jag borstar tänderna. kan inte stå på samma ställe och borsta det går inte. så jag går runt..

sen hör jag. bläää, och massa andra ord. då förstod jag. spya.. tog med mig trasan från vardagsrummet. men när jag kom in var det mer än så. torkade edwin. som bara hade fått nån droppe själv. lyfte upp han och satt han i vardagsrummet. och medan jag gjorde detta så asgarva jag åt martin. hela hans axel, och lite på armen. och även lite i skägget.. hjälp vad jag skrattade åt han. han som tycker lite dreggel är äckligt... hahhahahhahaha

nu ska jag snart köra ur han ur duschen. vi måste nämligen åka klockan ett. och han ska väl äta frukost och allmänt mesa på som vanligt.. och så måste han hämta bilen för den ska tömmas på allmänt skrot som vanligt. fiskespöna får stanna hemma idag. max ett får följa med. inte tre som nu ligger där.. måste få med vagnen. vet inte om vi ska äta ute eller inne. brukar alltid äta ute så jag antar att så blir fallet nu oxå...

dax att packa. lite leksaker åt edwin och mat till han. undra om tre portioner välling räcker. vilket det bör göra, insåg jag... och så måste vi ha extra kläder till han. och så napparna jag lovat charlie. och kudden om han ska sova i vagnen.. funderar även på om jag ställa upp bältena på babyskyddet. testa och se om det sitter bättre, kanske de inte snor sig så lätt. martin lyckas alltid sno bältena så man få sno tillbaka i dödagar...

nää, nu till packning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0