handling.

idag har man inte gjort många knop. var på affären innan hockeyn och köpte mat. gjorde maten. fläskfilé med pommes, b-sås och stekta herrgårdsgrönsaker. muma. imorgon blir det oxå muma mat. då blir det langos hemma hos pappa. martin ska hjälpa han med videon/dvd/tv.. sedan kanske han ska tvätta bilen, beror på väder. fiska vill han göra men det tycker jag är osocialt. vi får väl se imorgon hur det blir med den saken...

Jag ska i alla fall göra langos. sitta ute om det är fin väder. leta lite mer gamla leksaker..

måste säga att edwin nu tar sådana dära nappar som går uppåt. jag kokade lite nappar igår, nya som jag hade i skåpet.. jag hittade en av timrå-napparna. tänkte jag provar. och vips så suger han på den. så nu måste jag köpa såna nappar. är bättre för tänderna.. även en till grej jag upptäckte jag måste köpa till han. det är mer kortärmat, både i tröj-form och i bodys.. och så måste jag på barnenshus och kolla/köpa en sån där sak man har i bilen med fikor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0