mat?

tvättar idag oxå. tycker det nästan är bättre att tvätta lite men mer maskiner. för då hinner förhoppningsvis allt i torkskåpet torka. igår hade en tröja ramlat ner så det avr den och en annan tröja den tog med i fallet som inte var torra.. men resten var det... jag hopaps på att allt blir torrt nu oxå.. sen tror jag att jag tar tvättstuga imorgon oxå så det blir hel tomt i tvättkorgen. vi får se..

men frågan är vad man ska göra för mat?? har typ inget hemma. tror det blir grönsaker och spagetti :P se omj ag hittar nån pastasås, men jag tror att vi inte har nå sånt längre. undra om man kan koka nån sås till.?. jag är konstig, jag vet... vi handlade bara mat till en dag, dumma mig. och det var gårdagensmat.. nudelsoppan är slut. måste köpa ett sånt lager igen. bra att ha..

snart är dax att gå ner i tvättstugan igen och plocka upp tvätten. hoppas jag inte möter tanten igen som igår. hon började prata och ville se edwin. och då vaknade han så klart.. och nu har han precis somnat så inte så bra om han vaknar igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0