tvättar.

det blev tvättstuga nu. tar bara två maskiner och så blir det två maskiner imorgon oxå, om nu tiden kommer finnas kvar efter jag tvättat nu. annars får vi ta det nån annan dag..

jag har världens lock i örat. blev så när jag snytte mig. jag hör min puls i det örat. så kan inte locket försvinna snart, det är obehagligt. jag blåser och blåser och det vägrar släppa. så nu försöker jag ignorera det så försvinner det.. så kör jag, ignorera så försvinner det.. speciellt om man har ont nånstans, ignorera smärtan så försvinner den. eller så omm an har ont brukar jag tänka på en annan punkt på kroppen och låtsas att den har ont. då försvinner smärtan från det onda stället ;)

det verkar kunna bli regn idag. värsta fula molnen på himlen nu. jaja, vi får väl se. vi ska ändå bara vara hemma så oss spelar det ingen roll vilket väder det är.. öppnade balkongen nu åt kissarna så de får roa sig en stund..

Kommentarer
Postat av: Syrran

Använd nässpray! Det brukar funka :)

2010-05-03 @ 15:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0