vad göra?

undra vad jag och edwin ska hitta på idag då.?. just nu är han lite smått bekymrad över att han inte får tag i akvariesladden som hänger.. jag stoppade in den lite längre in, just för att han inte ska nå den.. men det dröjer noginte länge innan han finner ett sätt..

tror nästan att vi ska gå ut och gunga innan lunchvilan. och efter grötlunchen, vilket kommer ske snart.. men vad ska vi hitta på sen då.?. vi skulle behöva tvätta men tiden jag vill ha är säkert upptagen. så det får bli imorgon, kanske.. martin börja jobba klockan ett. fundera på om man ska höra av sig till kusin. men jag har för mig att de skulle göra något idag.. för om hon inte gör nått och är hemma kan man gå därifrån hem. det verkar nämligen som att vädret håller i sig resten av dagen.. och imorgon regn :( men det skulle vara varmt till helgen med en stor sol, fast det hinner alltid ändra sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0