återigen snö.

roa edwin i två timmar var inte så svårt. han satt för det mesta i mitt knä. i alla fall den sista timmen. nun är det hell´s kitchen-maraton på tv. eller snarare två avsnitt. men ändå. det ska ses sen ska det sovas. edwin har inte riktigt somnat än i sin säng. men får nog kolla till han i nån paus lite senare. bre på han filten, som vanligt. edwin kan inte sova med täcket. för det första sover han typ alltid med huvudet i fotändan, så att han somnar på täcket. och för det andra så blir han tokig. en gång skrek han som en tok från sitt rum. jag sprang in och då hade han hamnat under täcket med hela han. förstår att han blev galen. så nu använder han sitt täcke som kudde. och så får mamman bre på en filt när han somnat. det funka..

imorgon bilr det som sagt kyrkis och det snöar inge nu. så förhoppningsvis så gör det inte nå mer tills vi kommer hem imorgon. jag tänkte så alla trotoarer, i alla fall de vi ska gå på är färdig skottad när vi ska gå. klockan är ställd med tanke på att vi sov till halv elva idag.....

nu ska jag skynda mig innan det börja igen. tänkte förflytta mig till sängen istället. lär väl somna men det hoppas jag inte på..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0