dagen imorgon.

imorgon blir det babysång. och efter det ska vi försöka göra ett nytt försök med stan. förra tisdagem blev inte så lyckad på den fronten. bestämde med min kusin innan vi for in på akuten. fick svara henne senare att det inte blev nått. och det är verkligen bevis på att allt kan hända.

så imorgon gör vi ett nytt försök. inte för jag tror jag har nå ärenden. vill kolla mest. det hade jag förra tisdagen men det fixade jag i fredags. leas presenter pratar jag om då. men kusin hade några saker hon skulle göra. jag är bara glad att få göra nått. få se om man köper nått till edwin i vanlig ordning. men inget som vi behöver, som jag är medveten om i alla fall. kanske fler strumpor, om man hitta nå billigt. och joo, färg som man färgar kläder med ska jag kanske köpa. ska färga de mantlar edwin hade på sjukhuset. blåa, typ. och så tänkte jag sedan sy fast en lapp på den ena som jag skrivit edwin på. och så har han sin snuttefilt till dagis ;) billigt och bra :P kanske ett par fleecvantar ska inhandlas oxå. ett par enfärgade. han har sina tigervantar men tycker att de inte passa så bra till den blåa mössan. vill varriera mig lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0