från storlek 86..

nu ska vi se hur detta går... ser inte tagenterna direkt. är mörkt. men tror jag hittar ändå. sitter liksom i fingrarna vart bokstäverna är...

min son har inte sovit så mycket idag. han somnade påväg till birsta. men när vi kom fram fick han vakna eftersom vi skulle in i butiken. han höll på att somna påvägen hem men han hade en mamma som terrade han. tyckte det var dumt att somna vid sibylla. sedan har han varit vaken.

var hos hans farmor. martin lade han på sängen men han for runt och busade istället. sen somnade han som en stock i bilen. martin bar han in. och han sov ostört. skötväsken fick åka pulka istället ;) fick sova en stund tills jag väckte han. var vaken och gnällig en liten stund. sen ner i sin säng. och dör ligger han än och sover för natten..

och han tycker det är riktigt roligt att åka pulka. när vi lyfte upp han för vi kom till bilen gnällde han till och ville åka mer. ska bli spännande att se vad han gör imorgon när han börja få tråkigt. om han går till pulkan eller inte. vi tänkte nog ta en sväng med pulkan till mamma imorgon. pappan i familjen ska sova och så tråkigt att vänta på att han ska vakna. så då kan vi hitta på något tills dess istället, mycket roligare ;)

förrut idag så fixade jag med edwins kläder. så jag såg vad han önskar sig för storlekar i julklapp. och kan säga att han önskar sig storlek 86. han använder 74 just nu. och av 80 så fattas det tröjor men det tänkte jag fixa själv. han har bara nån enstaka tröja i 80 men byxor har han i överflöd. men som sagt det fixar jag själv. om det inte hittas nån snygg tröja som den som vill köpa köper, så gör det inte så super mycket om den är i 80. men absolut inga byxor.. men som sagt 86 och uppåt. bättre att lägga på lager och använda senare..

nu blir det sängen för mig. edwin lär säkert vakna tidigt bara för det är lördag. och så somnade han lite tokigt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0