Kyckling med mangotäcke.

vi testade åkpåsen. och den funkade. men tror att den blev lite för varm för lilleherren. fick en julkatalog idag från barnenshus. där fanns det en barnpulka, fundera starkt på att köpa en.

idag tänkte jag göra nå pastagratäng med kyckling. men den verkade så simpel. typ bara lök och en vanlig äggstandning. så jag håller på att göra kyckling med mangotäcke istället. men nu är kycklingen stek och jag väntar på resten av ingredienserna som strax kommer. hacka paprika, "koka" ihop grädde med en mango chutny och denna gång ska jag inte glömma vitlöken. och sedan ner i formen med kyckligen som är stekt med salt, svart peppar och tandoori krydda. paprikan först, sedan mango grädden. och sen in i ugnen. och när man stoppar in den i ugnen startar man med riset. och när riset är klart är kycklingen med mangotäcke klart.. Lätt va??? och muma är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0