låna skor.

min son vill inte riktigt få ro i sin lilla kropp  och sova. nu har det gått en 30 min sen han hamnade i sängen. men ingen sömn än. dock så gnäller han inte utan han, jaa, sparkar i väggen och andra diverse grejer. leker med dörren, jaa, saker som han bruka göra i sin säng. men inte sova dock..

och jag har inte börjat med hans leksaker än. jag har satt ihop lådorna vi ska ha på hyllan i köket.  men de har inte kommit dit än. för det måste jag ha köksbordet plus att edwin måste sova eller passas av hans pappa. måste nämligen in på hans rum och greja oxå. tänkte tömma edwins skrivbord på massa små prylar som jag tänkte ha i de dära lådorna jag köpte... men men..

få ta leksakerna imorgon. då sover han en stund efter babysången, och när han vakna kanske hans pappa oxå är vaken som då kan passa han. för imorgon innan halv sju ska det vara gjort. har nämligen kryddparty då. inte så fint att ha massa leksaker på köksbordet då.. ska direkt inte göra nå fika, det får bli det som finns i frysen. man är ändå så mätt av allt man får dippa ändå.

edwin har fått lånat två par skor idag, ett par 22:or i röd/svart och ett par 21:or i rosa/svart. och en röd tröja, ett par oranga byxor och en röd fleecedress. allt är lånat av kusin lea.. rött och orange kan jag gå med på. men rosa. fast de är inte knallrosa utan mer mörkrosa, som tur är. så de får han ha på sig ändå tills han kan gå riktigt. de får duga tills vidare..

nu blir det att lägga ner sonen i sin säng igen och ta en macka känner jag. kolla på csi och slutligen gå och lägga sig. om edwin nu sover när programmet är slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0