Magnetröntgen.

fick papper från magnetröntgen idag. skulle själv ringa och boka tid. sagt och gjort. dock så höll jag på att glömma det. teletiden slutar tre och det var då jag ringde ;)

vi fick i alla fall tid den 22 december klockan halv nio. men ska vara på dagvården halv åtta. antingen för förberedelser. och jag kan tänka mig att jag kommer ha en väldigt sur pojke den dagen. han ska vara fastande. så välling efter åtta på kvällen, men dock bara till två på natten. efter det är det helt stopp! men jag glömde fråga hur det är med vatten??

och så skulle jag köpa nå plåster av nått slag. emla eller nått sånt hette det. det är nån bedövning på det, om jag förstår rätt. och så ska han ha ett i varje armveck. det ska jag sätta på en timme innan. men sätter väl på det innan vi åker hemifrån. det sa hon jag pratade med.

så nu väntar vi bara på papperena på EEG. antar att det är inom samma ram som magnetröntgen. så det bör nog dimpa ner i brevlådan snart.

Kommentarer
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~~Alexander 100725~

Man brukar få dricka vatten, men ring och kolla. Och det är emlaplåster, eller emlasalva du ska ha. Lokalbedövande :).

2010-11-24 @ 18:10:01
URL: http://blendshes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0