oljud.

vilket ljud man fick vakna till imorse. eller det gjorde så man inte kunde somna om i alla fall.. hade varit uppe en stund innan och gjort välling till edwin. klockan var strax innan åtta. och när jag kom till sängen igen. då börja de borra i nån lägenhet i närheten. lätt att somna om?? sen kom hostan på att vi kan irretera oxå. fick kliva upp och ta hostmedicin. jaa, ni förstår.

sen kom vi väl ur sängen vid nio. inte för varken jag eller edwin somna om. men det var väldigt skönt att sträcka på sig i sängen. och då såg jag en sehlins golv-bil utanför. antar att de var boven i ljuddramat..

just nu bankas det nånstans i huset. jag börjar tro att det är nån som håller på att renovera nånstans..


hammare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0