sista babysången.

och  nu var sista gången på babysången gjord. tråkigt, tycker jag. vad ska vi nu hitta på på tisdagarna?? nog med att det inte är så jätte många kvar innan dagis börja. men tomt kommer det kännas i alla fall efter babysången slutat.

och så fick vi julklappar. jag har inte öppnat vår än. edwin ska få slita upp den. men i alla fall. det var en som öppnade sin och i den låg det en söt t-shirt, en röd som det står "jag har gått på babysång", eller nått sånt.. och så fick vi ett sånghäfte med allt vi sjungit under terminerna. dock så tror jag vi inte sjungit allt, och så finns det säkert saker vi sjungit/ramsat som inte finns med.. men som sagt det mesta. så den ska vi använda flitigt. edwin, tycker jag i alla fall, är mer lämpad med ramser nu än förra terminen. kill på magen osv...

på IKEA fanns det inga röda gardiner kvar. de fick hem vecka 52. så det blir inga julgardiner iår heller. bara i köket. mycket tråkigt...

har just nu tvättstuga. hade hoppats på att tiderna efter fanns kvar men nån hade bokat. så vi får ta tvättstuga imorgon oxå. och hoppas på samma sak att ingen bokar tiderna efter. vill få bort vårt berg innan vi åker till mariehamn (~2 veckor kvar). plus så är det lite filtar som skulle behöva sig en omgång i tvättmaskinen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0