Sjusovare.

vad har jag för sjusovare i familjen???

alla sover utom jag. och varit så den närmaste kvarten. men tror edwin är påväg att vakna nu. äntligen. att pappan i familjen sover det förstår jag, han kom hem sju imorse. och då måste han ändå ha slutat tidigare på jobbet. men edwin. han sover han. fick välling vid åtta och somnade om. tills nu, kvart i tio. hör hur han leker därinne nu. men inget gnäll i alla fall. fast nu blev det tyst igen...

och själv kunde jag inte somna om när jag vaknade till och kollade på klockan. och till största del beror det på martins "snarkningar" :P och ju mer han lät desto piggar blev jag. så jag klev helt enkelt upp. tänkte även att edwin vaknar snart. annars så kanske han vaknade av att jag klev upp.

nu ska jag ta upp den lille. göra nån frukost och sedan se hur det går för mamma om vi kan ta pulkan dit ner.. för nått måste vi göra innan pappan vaknar i alla fall :P

förseten så lämnade jag in en sån där lapp som var med barnenshuskatallogen. man kan vinna julklappar om man hittade alla tomtar i katalogen. och allt i edwins namn. så hoppas på att han vinner nu ;) det får vi veta den 6 december. och jag har december månad nu. och allt det beror på snön....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0