Snö.

huvva. jag hade tänkt att åka på drakborgen idag och både busat och knäppa kort. men edwin vaknade vid halv sju och var hungrig. han fick välling. och medan jag gjorde den så beskådade jag all snö.. det hade ganska mycket och det snöade fortfarande. så efter edwins välling så ställde jag av klockan. och tänkte om han ändå vaknar tidigt så åker vi. men annars är vi hemma. och jag hade oxå hur busstrafiken är i detta väder i baktanke. snö brukar orsaka massa förseningar osv i busstraffiken... och jag hade tänkt att martin skulle hämta oss men vi har fortfarande sommardäcken på bilen.

zasxxxxsx (av edwin)

men min son sov till halv elva imorse. så det blev verkligen inge drakborg. och det snöar fortfarande. suck. hoppas martin är känner sig mer pigg idag så han kan sätta på vinterdäcken på bilen. man kan undra hur mycket snö det hade tänkt komma idag?? det vill inte ta slut verkar det som. men läste att på kusten ska det övergå till regn, men nu när snön kommit så behåller jag nog ändå snön. annars blir det så himlans halt om det ska börja regna på detta. och så ska det hålla på till sena kvällen eller vad det stod..

och lite "roligt" då. läste om bussarna på st. och tvåan har stopp i bosvedjan. kanske tur att man inte åkte på drakborgen ändå. men ångrar ändå att det inte blir nå kort. jag som hade tänkt lite julklappar där. hoppas de kommer på nån affär i birsta eller nått framöver så man kan få ta nå kort på edwin.

det blev ett himlans liv utanför för en liten stund sen. edwin hajjad till oxå. jag gick fram till han och han sträckte upp sina små armar. och så gick vi och kolla i fönstret. och det var en traktor. fast det visste/förstod jag. och han följde traktorns plogande noga. var lite sött..

traktor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0