surkart.

jag har varit en riktigt surkart idag. varför vet jag inte.  men lätt irreterad. fundera snart på att gå och lägga mig men skulle vänta tills martin kom hem igen. om det inte dröjer för länge säger jag..

idag sov vi till halv tio, kvart i tio nått. blir bara längre och längre på dagarna. men imorgon ska vi upp och gå ¨på kyrkis. så vi har gjort något i alla fall på morgondagen. det enda jag inte vet hur jag ska göra är om jag ska ta pulkan eller vagnen?? edwin älska att åka pulkan och mycket lättare att dra. men får ta handväskan eller nått annat påhittigt med att få med mig det absoluta nödvändigaste. men problemet ligger i att edwin somnar alltid när vi går hem. och vill inte ta både vagnen och pulkan, det går inte för sig. lite onödigt. men förhoppningsvis så kanske han håller sig vaken om vi tar pulkan. eftersom han sitter upp. jaa, vi får se hur jag gör. lär komma på nån snilleblixt inatt när jag sover...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0