fullproppad.

idag är det en händelserikdag. först babysång. sedan var det teater på kulturmagasinet. helt okej var det. man får tänka att det var för barnen..

dock så blev edwin lite halv sur när jag höll fast han. och när han såg vällingflaskan, då blev det kaos för han. han ville åt den och gnällde. sa "edwin det är inte din vällinflaska" för att hon brevid skulle förstå och gömma den. första gången funkade det inte. men andra gången ;) så blev allt frid och fröjd igen. med en väldigt lättretlig pojke. fick inte ta ur nappen, men men. den fick han ha i, och om jag försvann blev det oxå lite små gnäll. så brukar det inte vara, men alla dagar behöver man inte vara på topp.

åter till vällingflaskan. när allt var slut, försteällningen alltså. var edwin snabb att se flaskan igen. kröp dit och tog den. innan jag hann se. mamman tog av han den och det blev gnäll igen. men det gick fort över, som tur var. sedan var det lite lek som stod på schemat. och fika till de vuxna men jag tackade nej. muffins och kaffe är inget för mig..

fick skjuts av E&Z hem. Det tacka vi för! edwin fick sitta i A babyskydd, och barnvagnen fick nätt och jämnt plats. men det gick! ;)

ikväll är det hockey på tv. ska se hos grannen, som vanligt. djurgården - timrå. hoppas på att de vinner, timrå alltså. och även ikväll är det säsongspremiär av desperate housewives. så bra och som jag längtat. blir så jag lämnar edwin med grabbarna och går hem och kolla på det. så får martin komma hem med edwin när hockeyn är slut.

så en fullproppad dag. men nu är vi hemma och tar det lungt. edwin sitter inne på hans rum och leker med leksaker och jag har parkerat framför datorn. men nu blir det nog tv istället, och kolla till den lille.

imorgon kanske det blir drakborgen och baby-lekis. tror edwin skulle uppskatta det mycket mer nu än när vi var där sist. nu kan han ta sig fram själv. förhoppningsvis får vi med min kusin oxå. annars kanske vi skulle göra något med henne ändå. vi får se vad som bestäms under kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, Desperate housewives är så bra. Synd att jag inte har femman. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-05 @ 23:57:00
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0