ipren.

rolig liten kille jag har då. dissa mammas mat :P gjorde kycklinggryt och denna gång på grillad kyckling. gjort den flera gånger förrut men då på kycklingfilé. och den lilla busprinsen satt och spottade ut kycklingen. så hädanefter så kommer grytan att göras på kycklingfilé och inte grillad..

nu har han fått badat ocg gjort kvällen. lite tidigare än vanligt. men ska upp imorgon på babysång och så blev det bara en kort vila idag för han.

och för mig blir det en ipren och sängen. slår väl på tv´n och slö kolla på den. kanske börja med nån bok så jag har läst ut alla som sedan ska ner i förrådet. alla ungdomsböcker ska till förrådet. så de ska jag läsa ut en och en. inte så många sidor så det kommer gå rätt så fort. sen så kan jag börja med vuxenböckerna, eller vad man säger. lite stephen king och några böcker jag lånat av martins mamma..

och varför jag tar en ipren beror på axeln. eller snarare på huvudvärk. alá spänningshuvudvärk, från axeln. så tar en ipren och hoppas på det bästa. jag som trodde min axel var "bra" i alla fall så skaplig så det inte gör ont. men tji fick jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0