lugn dag.

hitilis idag så har viinte gjort så mycket.. lekt och busat. vid ett så lade jag edwin i sin sång och hoppades på att han skulle somna. och det gjorde han. när han sov plockade jag ur diskmaskinen och startade en ny. sedan lade jag mig i våran säng och kollade på tv, och att somna var bara ett faktum. försökte efter en timme flera gånger att öppna mina ögon men de föll ihop lika snabbt som jag hade öppnat dem.

vid halv - kvart i fyra vaknade edwin och det var dax att stiga upp igen. så nu efter en måltid till han sitter vi här. edwin leker med nån förpackning i köket och jag här... ska snart göra mig klar. går fortfarande i nattlinné :P vi ska till martnis mamma och äta idag. flygande jacob. det får vi äta fast utan ris.. sist vi åt det där åt vi upp hela formen, alltså innehållet. jag och martin. hoppas hon har det i åtanke och gör på två kycklingar så det blir nå kvar till hamid ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0