sova.

nu står magen åt alla håll. fast inte lika "hemskt" som sist. så nu är det dax att dra täcket över huvudet. imorgon funderar jag på att eventuellt dra på kyrkis med edwin. så pappan får sova. och vid halv ett - ett kommer vi hem igen och förhoppningsvis med en sovande edwin i vagnen. och imorgon ska jag plocka in alla mina ljus i dess låder igen. håller på att limma dem, gått lite södner som lådor gör när de är överbelastade. och då ska det sorteras så alla äldre dofter hamna längst fram...

så som sagt, kyrkis imorgon. om dagsformen är bra för oss båda. så resten av dagen och veckan, vad göra???

nu blir det natten. edwin vakna säkert snart och vill ha välling. blev inge innan han somna. han somnade i min famn när vi kollade på film och den var nästan slut så han fick ligga kvar. och under blöjbytet och pyjamas klädning så sov han, min lilla prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0