staden.

idag har vi varit på stan hela dagen. först sallad på piccolo, där det bara är att välja bort det man inte får äta. det är en buffé, och muma var det ;) och på piccolo försvann det två timmar. hur nu det lyckades. kom dit elva gick därifrån ett. sedan gick vi en sväng på stan, si sådär 2 och en halv timme. tog halv fyra bussen hem. orkade inte gå hem kände jag. och gå in till stan hann jag inte heller. tänkte gå tio över men då klädde jag på mig, sen var det edwins tur och han hade gjort ett rejält lass så det hade läckt lite granna mot ryggen.. så vi tog bussen så vi skulle hinna.

och nu tror jag min lilla prins har somnat så då ska jag gå och lägga mig och kolla på tv därifrån. kanske öppna boken igen, beror på hur intressant det är på tv´n. tio ska jag se hell´s kitchen i alla fall..

även att jag börjat få känningar i halsen. ogillar verkligen vintern och hösten. då går jag typ konstant med halsont. det som drabbar mig först. halsont sen förkyldning. nu känner jag även en knöl under hakan så halsen kanske inte kommer att må så bra den närmaste tiden. men men. är mest bara på morgonen man har ont, som vanligt. har haft så i urminnestider, typ..

nää, göra sig klar för sängen var det.

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0