stänk.

att en sått litet skvätt kan göra så ont..... martin skulle steka ägg, knäckte ägget och när det hamna i stekpanan så stänkte det, inte bara på han utan på mig oxå. som stod en bit bort. fick en liten röd prick, och att den kan göra så ont får jag inte ihop. känns som hela armen, typ. när jag rör fingrarna känns det. stänket måste hamna precis på där nån nerv går, eller nått.. jaja, hoppas att det går över snart.

nu ska jag kolla till min son som små gnäller lite nu och då i vagnen. kan tänka mig att det är varmt. så tror det blir att lyfta över han till sin säng istället.

Kommentarer
Postat av: Jenny - Tävla om ett armband!

Vad tycker du om min nya frisyr?? Gillar du den? Skulle bli grymt tacksam om du svarade! Det är det senaste inlägget



p.s Anmäl dig gärna till tävlingen på min blogg, du kan vinna ett armband!

http://truejenny.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-fint-armband.html

2010-10-11 @ 19:50:11
URL: http://truejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0