terrad om natten??

på mitt huvud känns det som en bula, eller blåmärke. eller nånting. när jag rynkar pannan, höjer ögonbryna. så stramar det åt på en punkt på skallen. har kännt med fingrarna och inte funnit något. trodde det kunde vara en finne? men fann som sagt inget..

men hur kan man slå huvudet när man sover?? kan inte skylla på martin för det var innan han kom hem. han kom hem tio över sju imorse. då klev jag upp och gjorde välling åt lilleman som vaknade. och hade det redan då.. hmm. fundera på om nån katt gjort nått dunderhopp och landat med klorna före i mitt huvud. men då borde jag vaknat??

eller så är det nån som går omkring i vårt sovrum och terrar oss om natten?? martin bruka vakna med rivmärken här och var på kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0