Baka bröd.

jag håller på att baka bröd. gjorde två satser medan jag ändå höll på. och jag gör lchf-bröd. martin är en brödälsakre och saknat sitt bröd. hittade massa recept och nu testat ett. typ scones, men lite hårdare pga av alla frön..

när jag gjorde brödet så var det som en blandning mellan fiskmat och fågelmat. frön och nå flagner (som sväller med vatten). så mackan smaka väldigt fröigt. men nog ganska bra som kvällsfika, om man behöver sånt. jag tog en macka och lite nyponsoppa, och vips så är man mätt igen..

Och nu är äntligen motionscykeln borta. eller snarare i freddes förråd på obefintlig tid ;) vi har inge plats för den. den har stått i edwins rum, där han ska ha sin säng när han flyttar in. och förrådet är packat med grejor... så nu står den där. Förresten någon som vill ha en motionscykel??? en billig peng så är den din.

dax att ta ut brödet. sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0