dagen.

idag fyller min kusin år. så vi ska dit när vi alla är klara. kan tänka mig vid tolv-ett, kanske. är bäst att vara mätta när vi kommer dit eftersom vi inte kan äta nån tårta eller nå andra gosaker. vi får hålla oss till vattnet. edwin ska få busa lite med charlie :P

sen så om jag hinner ska jag träna med tessan klockan fem. tycker jag bör hinna. ska handla oxå innan det. ska bli korv och blokålsgratäng idag. och helst så skulle jag nog vilja äta innan, blir så sent annars. men det hinns inte. så jag får göra gratängen stoppa den i ugnen och hoppa in i duschen medan. och martin får steka korven. vilken utmärkt idé.

nu ska jag kolla hur man göra blomkålsgratäng. typ alla recept vill ha i philadelfiaost, det vill inte jag ha i. så måste hitta det ultimata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0