Godis.

jag måste säga att det känns väldigt konstigt att sitta här med en godispåse. kanske en vanlig helgdag för andra. även för mig förr i tiden, men inte nu..

och jag trodde jag knappt hade fått något resultat. martin har påstått att det syns på mig. men jag trodde han inte. för jag står still på vågen. inget jag hänger mig upp på för vet att det är måtten som "räknas". och där gav det resultat kan jag lova ;) mycket nöjd. en bra motivering att köra igång igen på måndag. samma resultat efter fyra veckor igen så är jag super nöjd :P nästa "paus" kommer väl kanske att uppstå på halloween, då tessan&alex pratade om halloweenfest/inflyttningsfest.

vår helg är fullbokad till max. var längesedan man hade en sån helg som det var något hela tiden på. lördag ska vi på dop och sedan hinner vi nog hem en stund för att sedan åka på tre-rättersmiddag på hotel strand. förrätten var inte klar vad vi skulle äta men middagen skulle vara grillad lammfilé, har aldrig ätit lamm så ska bli spännande. och till efterrätt så skulle det bli nå flamerat. jag antar nå frukt.. och på lördagkväll blir det chips och godis. fast jag börjar på godiset nu redan. och jag lovar att det kommer att räcka och bli över...

och på söndag är det den dagen då martins mamma fyller år. därav att vi äter på strand. då ska det bli hemmagjord smörgåstårta, tårta och kakor. i massor!!! då på söndagen. egentligen är det en dophjärtegudtjänst som vi i babysången ska medverka i. men som sagt, vi ska till edwins farmor. jag sa det till våran "ledare" en gång vi pratade om dåliga ursäkter. och min ursäkt var godkänd i alla fall, kom vi framtill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0