handling.

håller på att fixa till det sista i lägenheten. det kommer alltid nya saker som ska vara med och ha sin plats. förstår inte, hur mycket man än grejar desto mer grejor finner man. martin började fixa köket idag, det vill säga disken. fast vi har diskmaskin blir det berg. och det beror på att maskinen förtillfälle körs. och då lägger man sin tallrik/glas i diskhon. och då förökar det sig och blir ett berg, tillslut...

sen fortasatte vi efter birsta turen och middagen med edwins rum. vi tog helt enkelt tag i tavlorna. vilket vi inte är klar med. hittar ingen tom plats längre. inne på edwins rum är det tomt, än så länge. men där ska jag ha barntavlor. allt planerat.

idag kokade jag lite ris så edwin kunde äta middag med oss. det tyckte han nog om. kycklinggryta med paprika och svamp gjorde jag. så fick dela och ha mig med hans mat. men gott tyckte han. och så på affären köpte jag sockerfri nyponsoppa (den han fick till fika förrut), den ligger i kategori så vi får äta den. så ska ta en kopp snart. men jag ska värma min.. även på affären så handlade vi lite bröd åt lille man, banan, och två stycken en portions krämer åt han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0