Projekt måla ramar.

Nu har jag startat projekt måla ramar. hoppas resultatet kommer bli bra. så alla färger matchar. ska göra fyra olika grupper: motiv ankorna (som jag gör nu), motiv "glitter" phu, motiv nalle phu, och slutligen motiv zebra. och dessa grupper har fått namn av det som ska vara i ramarna, inget annat. insåg att alla vykort jag har är en aningen för bred, så kommer få klippa av någon milimeter. eller förhoppningsvis kommer det gå att vika. jag hoppas verkligen att resultatet kommer bli som jag hoppas på. om man inte är nöjd vill man inte direkt sätta upp dem på väggen..

ähh, nu ska jag fortsätta. om jag lyckas måla samtidigt som man har en marodör på golvet som river i kastrullskåpet och diverse saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0