Stå.

idag stod edwin alldeles själv. hos mamma. jag hann inte att se för han stod på andra sidan bordet. men han stod rätt så länge ändå, speciellt för att vara första gången :)

och så när jag kom till mamma sa hon att jag hade en brunfläk på tröjan.. och ändå tyckte jag att jag hade kollat tröjan innan jag tog på mig den.. men slog det mig vad det var. bajs!!!! tur som var, var det bara ytligt så jag tog en våtservett och gjorde rent. och när jag kom hem slängde jag den i smutsen.

just nu håller jag på att testa pampers nya blöja. fick hem fyra stycken med reklamen (adreserad) igår. funka rätt bra ändå. och nu hade han inte på sig dem när han gjorde sitt lass. men undra hur de funka då? "bomullen" är liksom inte ända bak..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0