träffa farfar.

jag måste berätta. vi träffade martins pappa på ica maxi igår. träffar han alltid på ica maxi eller max i birsta.

men i alla fall pratade med han. han är ganska så virrig. men strunt samma. edwin fick en hundralapp. vi skulle köpa något gott till han. men så blir det inte. ska till birsta idag med mamma (och imorgon med cindy) så ska springa in på lekplaneten, fast han har mycket leksaker och kolla. badleksaker skulle sitta fint, säger lilleman. eller så blir det nå kläddesplagg...

men i alla fall, efter en stund kom hans tant (inte martins mamma). hon börja snacka massa strunt som vanligt. tyckte edwin hade blivit stor. har hon sett han förrut??? sen kom det några människor till. hon sa att det var sonen till martins pappa och barnbarnet. sa att de var lik, hmm. fast de kanske det är ändå, inte kollat så noga...

sen sa hom att martin är teknisk, hmm.. jag är nog mer teknisk, fast inte just på datorer. han fick en fråga. jag tror det är att köpa en ny, eller byta. men kan vara grafikkortet oxå som de sa.. jaja...

men det som stör mig är att denna tant pratar som om hon var bästisar med oss. hon vet inte ett juta om oss. och så berättade  martin att vi höll på med lchf. och då kommer denna tant och säger att martin varit tjock. hade en STOR mage. och det har inte haft. han har som mig gått ner fyra kilo. och hon tyckte det syndes på han.. och för det första så har martin inte varit tjock. och hur kan man säga så till folk man inte känner??? vad då spela för sina kompisar att hon känner oss. jag hade så lust att gå därifrån. jag lade min energi på att roa edwin istället, försökte inte lyssna på hennes skitsnack. och när vi kom till bilen så kom jag på det. denna tant har nog blandat ihop martin med ulrikas kille andreas... och det resulterar i att hon VERKLIGEN INTE känner oss!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0