träning.

idag har man tränat. aerobics på friskis och svettis. så nu hoppas jag på att man komemr igång med träningen igen. ska försöka mig till två gånger i veckan i alla fall. nå mer tror jag att jag inte kan. i och med dieten. rekomendationen är att man inte ska träna om man ska äta lchf, men jag antar att man kan väl träna måttligt. lär inte göra nån större skillnad..

en roliggrej då. morfar frågade mamma. "Hur går det för Mari att äta olja?" fett för han är tydligen olja, så han tror jag lever på olja. mamma fick förklara. jag var inte med. man kanske ska hänka på mamma nån dag och besöka han. var länge sen nu. jaa, vi får se när tid ges..

imorgon blir det babysång-premiär för denna termin. ska bli roligt. dels att se alla barn igen och dels ha något inplanerat varje vecka. och lära sig lite låtar igen ;) även imorgon måste vi nog till birsta och hämta systers 30-års present..

måste tillägga att det känns i mina armar! från träningen. har nog aldrig gjort så många armhävningar förrut. och så är man otränad. det erkänner jag oxå..

nu ska jag dricka mitt kalla te. så går det att vara småbarnsförälder. det var visst nån som ville ha välling, och diverse andra grejor. så han hamnde i säng. och mitt te kallnade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0