tupplur.

kanske "bäst" att man tar och lägger sig själv oxå så man får vila en stund. lilleman somnade i mitt knä precis innan mormor kom på besök och lämnde mackor, juice åt lilleman och pengar till mig. hon har oxå börjat med lchf så jag ska köpa ost och saft till hon.

vi ska rösta idag. när alla vaknat. och så ska vi förhoppningsvis handla åt martin mormor, blir lite ont om tid i veckan då  martin börja jobba klockan ett tre dagar och tre och fem de andra dagarna.. så bäst att göra det idag, om handlingen.. så i veckan kommer jag och edwin ha ALL tid i världen, ungefär. sen så vet jag inte om martin ska fiska idag oxå, kommer bli väldigt tajt på tid om han ska göra det.. men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0