tvättar och städar.

här städas det för fullt. och har tvättstuga. dock så syns det inte på vår tvätthög. tror det blir en tid imorgon oxå i tvättstugan, har så sjukt mycket sängkläder som behövs tvättas. plus det behövs bytas igen. fast det kanske man inte ska säga för då kommer det ske en kattolycka i sängen, igen...

man kanske ska säga att martin städa och jag sitter här! det kanske är sanningen.. jag vänta på att få göra mat. diskmaskinen måste bli klar först. måste ha en skärbräda.. i denna familj är det jag som JÄMNT gör mat. och tvätten, när vi väl tar tvättstuga. dammsuga är martins jobb, har blivit så bara. jag bruka skura, vilket behövs men vi har inget medel, upptäckte vi...

men jag tycker att jag kan behöva en paus från städandet. så martin får "sköta" det. jag menar att det är JÄMNT jag som kliver upp med edwin. och när man är som tröttast på kvällarna, då man behöver mest hjälp/stöd så jobbar martin. inte för att jag klagar på att ta hand om min son, det älskar jag! men nån gång borde man få sovmorgon och han är på hemmaplan. men men..

nu ska jag kolla diskmaskinen om den är klar. eller så väntar jag tills när jag kommer upp ur tvättsugen igen.. snart gått en timme igen. och denna gång behöver jag ingen bärhjälp eller nått. så då kan pojkarna stanna hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0