Besöket.

besöket på sjukhuset gick bra. det var inte förrän vi skulle gå hem som edwin upptäckte att man kunde gå ut i korridoren. men tur det. får väl se om han kommer ihåg det nästa gång eller om det då är glömt. tror vi åker upp på torsdag igen, varannan dag blir säkert bra. kommer ta minst sex veckor att läka. lite jobbigt att inte kunna röra sina armar i sex veckor. inte för hon har gips. de gör inget åt saken. mer än en "skena" på den ena armen som det är värre med.

imorgon är det dagis som gäller för den lille. jag sa till på dagis så den 13:e är han ledig. ska på sjukhuset då på återbesök. och kanske efter dagis så ska vi till birsta och kolla på mobiler. får väl se vad dagen imorgon bjuder på. blir i alla fall potatismos och falukorv i ugnen till middag. och på kvällen ska jag och I på en hsb-medlemskväll på sax&kam. är väl goodibagen man är ute efter :P inte för jag är så jätte intresserad av hårprodukter men gratis är gott ;) måste bara kolla upp vilken tid, igen, tror det var halv sju. och vilken buss vi ska ta in till staden, måste för övrigt fylla på mitt busskort. man kanske ska göra det när vi kommer in till stan så det är gjort..

nu ska jag se klart bb. sen är det sängen som kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0