Buss utan vagn.

imorgon ska vi på återbesök på sjukhuset. ingen aning vad vi ska göra där men men. har tid elva och ska vara där tio minuter innan. så jag säger kvart i, lättast att komma ihåg så.. pappan i familjen slutar tio så vi ska mötas upp på sjukhuset. så jag och edwin ska åka buss till sjukhuset utan vagn. är dumt att ta med sig vagn. ingen aning om hur rummet vi kommer befinna oss i kommer se ut. kan vara litet, kan vara stort. och edwin är så duktig på att gå. och vi åker ändå buss den mesta av biten. den längst biten han kommer få gå är till busshållsplatsen. och kanske inne på sjukhuset oxå då, till motagningen vi ska på..

men jag tror det kommer gå galant. han kommer nog få stora ögon att åka buss riktigt. gå in i riktiga dörren osv. ska ha med mig hans pipmugg med vatten, smörgåsrån, banan, snutten & tutten. så blir nog inga problem. inte för jag tänker sitta och muta han för han ska sitta still. tror han gör det ändå nämligen. mer som mellis lite senare. ingen aning hur lång tid besöket tar osv..

nu ska lillen få gå och sova. jag ska min glass och koka te. vilken blandning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0