fixning.

här tvättas det och städas. dock så ska jag väl erkänna att jag tillhör tvättdelen mer än städdelen. nån kisse har haft roligt i sängen igår och det måste tvättas så vi har nått att sova med och på. och så måste kläder till imorgon tvättas. dock bara leggingsena och nån tröja till martin, så då får det bli lite mer kläder oxå. men först och främst sängen så man har nånstans att sova inatt.

även maximal oturen. bruka knappt nån som använder tvättstugan här. och när jag gick ner i imorse så var både upptagna tio-tiden. så blev ett. och var ledigt resten av dagen. fick låna en till plupp och när jag kom ner igen så är det nån som tagit tiden efter. så ska boka både tvättstugorna från sju ikväll. den ena är redan fixad.

och jag har självklart fastnat i bröllopet på tv´n. kan inte låta bli att kolla. dock så tror jag de inte visar samma som bröllopet förra året. men i kyrkan får man se. sen får man se vad de bjuder på mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0