Kalv.

känner mig piggare idag. får väl se framemot kvällen hur det står till då. annars så ska det inte göras många knop idag. en middag ska fixas och handling på affären, typ mjölk. förstår inte i detta hem går det massvis med mjölk. jag köpte en 1½ liter igår och den är nästintill slut och då hade vi även kvar i kylen hemma när jag köpte den. så varannan dag köper vi 3 liter och dagen emellan där köpre vi 1½ liter. så lite snabbt räknat så går det 14 liter mjölk i veckan.. och det ska då sägas att jag dricker inte så mycket mjölk. till maten och i teet. edwin får mjölk till maten. så vi har helt enkelt en kalv hemma ;) men men. klagar inte. tycker det är lite roligt på ett sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0