Majbrasa.

måste önska en trevlig valborg. och elda inte för mycket, ha kontrollen över brasan..

själv har jag lämnat av edwin hos sin mormor. en vagn full med grejor. en väska, säng och vovven. och vovven är lika stor som sängen ihopfällt, dock mycket lättare.

och nu sitter man och smuttar på en bacardi breezer. väntar på att klockan ska bli fem då vi ska grilla :) eget marinerat kött, dock köpt marinad. och så vitlökssås och potatissallad till, även de färdig köpta. men gott ska det bli vilket fall ;)

min kusin fyller år idag så får önska henne en bra dag och grattis. vi åkte/åker inte upp idag. ska som sagt grilla och på fest. men present finns här. ska hälsa på henne i hennes nya lägenhet något framöver. även katten jag aldrig träffat. en leopard bengal. kommer man bli kattsjuk, igen ;) fast jag har mina tre siameser, som är världsbäst. just nu håller de på att lära sig att man inte får vara i sängen om inte någon av oss är i den. det går väl sådär.

måste även tillägga att tre katter är väldigt tomt. känns som nån saknas. kan väl bero på att när vi hade fyra låg dem på två olika ställen. nu är alla på samma ställe. behöver direkt inte leta så mycket för att se vart de är.

nu ska jag nog försöka få ihop grejorna som ska med ut. klockan slår om nån minut fem. dax att gå ut!


trevlig valborg, som sagt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0