Medeltid.

jaha. inlägget jag gjorde förrut publicerades inte. hade visst lagt det till utkastet, där jag har lite andra inlägg som ska "fixas" till och publiceras..

men i alla fall. var inte det jag skulle ta upp. blev visst bjudna på mat idag. strömming. men jag får annan mat eftersom jag inte äter fisk. mamma som bjuder. hon blev sugen på det på affären och ringde och kollade om vi ville komma och äta. ochd et tackar nog varken edwin eller martin nej till. och jag slipper göra mat idag, det är det bästa ;)

nu ska jag spela lite mer sims medeltid. är fast. spelar det dock endast när edwin är på dagis eller sover. men det räcker med de tre dagarna han är på dagis till och spela. får inte lessna såfort på det :P


sims medeltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0