Otur.

och den ännu mera maximala oturen. tänkte som sagt dubbeltid nu på kvällen. men ack fick jag. nån hade tagit tiden i den andra. så nu hoppas jag igen att nån inte tar imorgonbitti. dock så har vi fått det mesta av sängtjosan tvättat plus en maskin kläder. bara överkastet kvar. och sen lite mer sängkläder och kläder. så imorgon är det överkastet tur, vilket som. sen förhoppningsvis nån maskin kläder, om vi får den tiden jag vill ha..

nu ska bara tvätthögen bort. och allt annat som ska tvättas. det ska tvättas i evigheter tills den är borta i alla fall. längtar. kommer vi få fin toa igen, eller hur man säger.

nu ska jag kolla in sängen så inga olyckor har skett igen. vilket jag inte tror. har ett litet problem med att vissa katter inte säger till att de måste på toa när dörren är stängd. så måste komma på nån fiffig lösning på problemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0